“Barbenheimer” fenomenoak hilabete bat geroago izan duen boom-a ikusi daiteke.
Barbenheimer sare sozialetako meme fenomenoak, kontrajarriak diren bi filmak (Barbie eta Oppenheimer) aldi berean estreinatu aurretik zirkulatzen hasi zen memea izan zen.
Eta jende askok bi pelikulak estreinatu ziren egun berean zinemara gerturatu zen bata bestearen atzean ikusteko. Udako meme honen leherketaren lehenengo zenbakiak atera dira, Barbiek mila miloi euroko muga hautsi du, eta Oppenheimerrek Cristopher Nolanen pelikula arrakastatsuenetako bat bilakatu da, mundu mailan 653 miloi euro bilduz. Oraindik aste batzuk falta dira bi pelikulak zinemetatik kentzeko, beraz oraindik beste salmenta-marka batzuk hausteko aukera izango du.
✨💅🏻Barbie: https://www.filmaffinity.com/es/film506593.html
☢️Oppenheimer: https://www.filmaffinity.com/es/film294474.html